Przedstawiamy temat w luźny sposób, ale nie raz, każdy z naszych terapeutów załamywał ręce czekając, czekając… i czekając na osobę, która nie przyszła i nigdy nie dała znać, że się nie pojawi. Słuchajcie, czas powiedzieć sobie jasno – takie zachowanie jest nie fair.
Nie fair wobec nas
Nie fair dla nas, bo w tym czasie kiedy kogoś nie ma na planowanej wizycie, moglibyśmy odpoczywać, przebywać ze swoją rodziną czy przyjaciółmi, robić coś na co mamy ochotę. Tymczasem musimy czekać w gabinecie, bo ktoś nie był w stanie zwyczajnie dać znać, że go nie będzie.
2️⃣ Nie fair dla pozostałych pacjentów
Nieuczciwe dla innych pacjentów, zwłaszcza tych bólowych. Mamy zarezerwowane kilka godzin w tygodniu na pacjentów bólowych, ale te wizyty rozchodzą się bardzo szybko, bo coraz częściej przychodzą do nas osoby z ostrym bólem lub po urazach. W takich sytuacjach kluczowa jest jak najszybsza pomoc. A my tej pomocy nie możemy udzielić, bo grafik wypełniony. Tymczasem kilka osób zamiast dać znać po prostu… nie przychodzi. Godzina przepada. Nikt nie uzyskuje pomocy.
3️⃣ 15 minut przed - to za późno 😩
Nie fair jest też odwoływanie wizyty pół godz czy 15 minut przed. To jest za późno. Dlaczego? Jeśli miałaby przyjść za Was osoba, która potrzebuje pilnej wizyty – ona też musi mieć czas aby się uszykować, dojść czy dojechać (np. z innego miasta) do nas.
4️⃣ Możesz zapomnieć...
Czasami, mimo przypomnień SMS zdarza się, że pacjent zapomni o terapii. I wiecie co? Również to rozumiemy. Wtedy jednak lepiej odebrać od nas telefon lub odpisać na SMS-a. Jeśli zdarza Ci się to pierwszy raz to nic się nie dzieje! Wolimy usłyszeć „Kurczę, zapomniałem(am)”, niż czekać i nigdy się nie doczekać ☹️ Za kolejne razy kiedy pacjent się nie pojawia na planowanych wizytach bez żadnej wcześniejszej informacji prosimy o opłacenie nieodbytej wizyty.
Szanujmy siebie nawzajem ❤️
Nic złego się nie dzieje, jeśli musisz przełożyć wizytę. Jesteśmy ludźmi i dobrze rozumiemy to, że może Ci coś wypaść, możesz zachorować, możesz mieć nagły natłok obowiązków zawodowych. O każdej w tych sytuacji możesz nam wcześniej dać znać. I właśnie na tym nam zależy! Dla nas najlepszym rozwiązaniem jest informacja w dzień poprzedzający wizytę, ale jeśli np. nagle się rozchorujesz – nie czekaj z odwołaniem do kilku minut przed wizytą tylko daj znać nam tak wcześnie jak to tylko możliwe – np. kilka godzin przed planowanym terminem.
Chcemy też być fair dla Was, naszych kochanych pacjentów: takie nieprzyjemne sytuacje to mały procent wszystkich wizyt. Niemniej jednak zdarzają się, dlatego chcieliśmy Wam wytłumaczyć dlaczego tak bardzo zależy nam na wcześniejszym przekładaniu / odwoływaniu wizyt.
Zapisz się na terapię już dziś!
Centrum Terapii Holistycznej MW-Masaże
ul. 5 stycznia 11, Opalenica